دست های خالی من
عشق من
عشق من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید

پيوندها
مرجع تراوین اسپید
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو









ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 291
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
mohammad

آرشيو وبلاگ
تير 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : mohammad

من دیگه از خودم خسته ام که دائما دنبالتم..

 

آدمی دیگه مثل من نبود وقتی که تو رو پیدا کردم

 

این یه خداحافظیه عجیب و غریبه

 

چون تو همیشه درون منی

 

حتی اگه یه جای دور برم بازم با منی

 

هیچ حرفی واسه گفتن نیست

 

من میرم...!

 

خداحافظ

 

خداحافظ..

 

من مثل یه کابوس متولد شدم

 

وجودم داره ازم دور میشه

 

خداحافظ

 

با یه کم آب وغذا همه جا خونه ی منه

 

دارم جهان رو روی شونه هام حمل میکنم

 

هر زبونی زبون منه

 

اما چیزی واسه گفتن وجود نداره

 

تمام وجودم من دارم دور میشم

 

خداحافظ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: